Cotonou

Foto 6: Het huis aan de buitenkant. Ik woon in het gedeelte rechtvoor je, op de eerste verdieping. Samen met vader octave, moeder victoire en vier kinderen. Links woont de zus van victoire en rechts op de begane grond het broertje van victoire. Rechts op de eerste verdieping woont weer een zus ( volgens mij). En je kan ook nog het dak op (een soort dakterras), daar hang ik mijn was te drogen en op het dak staat nog een klein huisje (in dezelfde stijl als de rest) en daar woont ook nog familie. Heel duidelijk wie waar woont is het niet, maar volgens mij klopt dit ongeveer. Aan het huis vast heeft oma een winkeltje. Dat wil zeggen een paar golfplaten waar ze eten verkoopt. Opa en oma wonen dus ook nog ergens in het huis. De auto is van opa en wordt niet zoveel gebruikt, iedereen gebruikt de zemijan. Nou ik hoop dat jullie iets beter beeld hebben. Ik wil nog veel meer fotos sturen maar dat lukt niet nu. Maar de mogelijkheid is er iig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active